Silviu Mares 8 noiembrie 2018

Unul dintre cei mai mari discounteri de îmbrăcăminte din Germania, cu o reţea de peste 3.500 de magazine în Europa, a inaugurat deja cel de-al doilea magazin din România, la Botoşani, în urma unei investiţii de peste 200.000 de euro. La finalul lunii septembrie, Kik a deschis primul său magazin, la Oradea, în urma unei investiţii de 150.000 euro.  KiK ţinteşte extinderea pe plan local prin deschiderea de alte 10 unităţi până la finalul anului 2018, iar vineri, 9 noiembrie va deschide un magazin și la Brăila, situat la etajul II al magazinului Winmarkt.

Magazinele KiK includ o gamă variată de produse, de la haine de calitate germană pentru toate vârstele şi mărimile, până la articole decorative pentru casă, accesorii, jucării şi produse de papetărie. Obiectivul discounterului german este ca produsele KiK să ajungă în fiecare dulap de haine din Europa.

În prezent, KiK operează peste 3.500 de magazine în Europa, dintre care 2.600 sunt în Germania. Brandul este prezent şi în Austria, Cehia, Polonia, Ungaria, Croaţia, Olanda, Slovenia, Slovacia, Italia şi, din 2018, în România. Peste 25.000 de angajaţi contribuie la succesul KiK, care ţinteşte extinderea reţelei la 5.000 de magazine la nivel european. Cu o creştere anuală de aproximativ 200 de magazine, KiK se numără printre companiile cu cea mai mare expansiune din Europa.

Deschiderea oficială a avut loc joi, 8 noiembrie, la ora 18.00, la care au fost prezenți primarul Marian Dragomir și viceprimarul Doinița Ciocan, dar și Anamaria Micu, reprezentant zonal al al KiK România.

Această prezentare necesită JavaScript.

Comentarii