• Contact
joi, 11, septembrie 2025
No Result
View All Result
ProBraila
28 °c
Ro
29 ° S
29 ° D
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social
No Result
View All Result
ProBraila
Home Stiri

Un „Like” pe Facebook valoreaza aproape 200 de dolari

28/04/2013
in Stiri
Timp de citire:1 mins read
A A
0
Un „Like” pe Facebook valoreaza aproape 200 de dolari

Un „Like” pe Facebook valoreaza aproape 200 de dolari

0
Distribuiri
2
Vizualizări
Share on FacebookShare on TwitterShare on Whatsapp
Un „Like” pe Facebook valoreaza aproape 200 de dolari
Un „Like” pe Facebook valoreaza aproape 200 de dolari

 Un „Like” dat pe Facebook unei companii sau unei marci valoreaza, potrivit unui studiu realizat de compania de studii sociale Syncapse, 174,17 dolari pentru compania sau brandul respectiv, valoare in crestere cu 28% fata de anul 2010.

Studiul se bazeaza pe observarea a peste 2.000 de utilizatori de Facebook care au dat „Like” unui anumit brand si tine cont de anumiti factori precum cheltuielile de productie, loialitate, disponibilitatea de a recomanda acest produs, costul de achizitie a publicitatii si afinitatea fata de marca pentru a determina valoarea medie a unui fan pe Facebook.

ArticoleSimilare

Înfrângere pentru Dunărea Brăila în deplasarea de la CSM București

Ziua Pompierilor din România sărbătorită la ISU Dunărea Brăila

Sportivii Urban Warrior Gym – pregătire intensă și participare la stagiul internațional Senshi din Bulgaria

Utilizatorii de Facebook cheltuiesc mai multi bani nu doar pe marcile carora le dau ‘Like’ (cu 116 dolari mai mult pe an decat cei care nu au dat ‘Like’) dar si in domeniul din care face parte respectiv marca – 43% mai mult, chiar daca nu au un nivel de venit mai mare decat ceilalti.

De asemenea, acesti fani de pe Facebook sunt si cu aproximativ 18% mai satisfacuti cu o anumita marca decat ceilalti, si exista o probabilitate cu 11% mai mare sa continue sa foloseasca respectiva marca prin comparatie cu cei care nu i-au dat ‘Like’.

Astfel, managerii de produse ar trebui sa-si doreasca sa mentina un contact cat mai apropiat cu clientii de pe Facebook, sa incerce sa inteleaga ce-i pasioneaza pe acestia, sa le solicite parerea si sa le insufle sentimentul sa respectivul produs le apartine si lor.

Etichete: brailadolariFacebookLikepro brailaprobrailastiristiri brailastiri onlinestiri online brailavaloreaza
ShareTweetSend
No Result
View All Result

Articole recente

  • Înfrângere pentru Dunărea Brăila în deplasarea de la CSM București 10/09/2025
  • Ziua Pompierilor din România sărbătorită la ISU Dunărea Brăila 10/09/2025
  • Sportivii Urban Warrior Gym – pregătire intensă și participare la stagiul internațional Senshi din Bulgaria 10/09/2025
  • Altercație între un elev și un profesor în curtea Liceului Teoretic „Mircea Eliade” Galaţi 10/09/2025
  • Campanie județeană de prevenire a violenței domestice 10/09/2025
  • Protest al sindicaliștilor brăileni în fața Prefecturii 10/09/2025
  • Termeni si conditii
  • Politică de confidențialitate
  • Politica cookies
  • Setări GDPR
  • Contact
Telefon: +40 788 760 194

© Probr.ro 2022. Created by IMCreative.ro.

Setări GDPR
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii, cum ar fi cookie-uri, pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitive. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne permite să procesăm date, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Dacă nu îți dai consimțământul sau îți retragi consimțământul dat poate avea afecte negative asupra unor anumite funcționalități și funcții.
Funcționale Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice. Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.
Administrează opțiunile Administrează serviciile Administrează vânzătorii {vendor_count} Citește mai multe despre aceste scopuri
Vezi preferințele
{title} {title} {title}
No Result
View All Result
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social

© Probr.ro 2022. Created by IMCreative.ro.

Go to mobile version